سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 29623
کل یادداشتها ها : 49
خبر مایه


1 2 >

 2 فاکتور کلیدی برای استخدام

 

1.   فرجه تعیین کنید : ناخودآگاه شما از همین فرجه ایی که برای خود تعریف کرده اید نوعی سیستم اجبار می سازد و باعث می شود به صورت خودآگاه و ناخودآگاه در این فرجه برای رسیدن به هدف برنامه ریزی کنید.اگر هدف خیلی بزرگ است پس فرجه ها را تقسیم بندی کنید.اگر می خواهید به استقلال مالی دست یابید باید ده یا بیست سال برنامه ریزی کنید و سپس با پس انداز کردن و سرمایه گذاری ماهیانه و سالیانه به هدف خود دست یابید.اگر بعد از مدتی با این فرجه ها به هدف خود نرسیدید براحتی فرجه های خود را عوض کنید زیرا اهداف غیر منطقی وجود ندارد بلکه تنها فرجه های غیر منطقی وجود دارد.

2.دانش،اطلاعات و مهارتی را که برای دست یافتن به هدف نیاز دارید بشناسید: خصوصا مهارتی که به شما کمک می کند تا در شاخه ایی که هستید 10درصد بیشتر رشد کنید.

بزرگترین کشف : ضعیف ترین مهارت کلیدی شما میزان درآمد و موفقیتشما را تعیین می کندو شما می توانید با مهارتی که شما را عقب تر از بقیه نگه می دارد مشغول به کار شوید و حتی بیشتر پیشرفت کنید.

پرسش کلیدی : کدام مهارت؟؟اگر به بهترین نحو ممکن بتوانید آن مهارت را پیدا کنید بیشترین اثر مثبت را بر زندگی خود خواهید گذاشت.پس تلاش کنید آن مهارت را پیدا کنید و آن را بنویسید و همه روزه در زندگی سعی کنید به آن دست پیدا کنید.

پس با رعایت کردن این فاکتورها می توانید تمام شرایط را برای استخدامشدن به دست آورید و در ازمون های استخدامیبه راحتی قبول شوید.

 

 


  

چگونه کار پیدا کنیم؟

چگونه برای استخدام شدن خودشناسی داشته باشیم؟

 

چگونه بازده انرژی خود را برای رسیدن به پتانسیل مناسب به بیشترین اندازه برسانید؟

بنجامین فرانکلین می گوید : "آیا زندگی شما ارزشمند است؟پس برای چیزی که از زمان مملو است وقت صرف نمی کنی؟".ارزش چیزهایی که شما به دست می آورید را می توان اینگونه بیان کرد که ارزش هر چیزی به مقدار وقتی بستگی دارد که برای آن صرف می کنید.حتی قبل از شروع به کار،یکی از عوامل اصلی که باید در نظر گرفت این است که شما برای رسیدن به اهداف مهم خود چقدر از خودتان مایه می گذارید.تنها باکشف نیروهای درونی و نزدیک کردن آنها به بالاترین درجه ممکن می توانید بهره وری خود را افزایش داده و به بیشترین مقدار رضایت و خشنودی از انجام کارهایتان برسید.

نقطه شروع برای بهترین نتیجه گیری این است که در ابتدا این سئوال ها را از خود بپرسید که برای آنچه می خواهی انجام دهی چه تصمیمی می گیری؟چه کاری را به خوبی انجام می دهی؟چه چیزی بهترین پاداش برای تلاش شما می باشد؟

 

 


  

ثروت،پول،استخدام،کاریابی و تعیین هدف

در مراحل کلیدی زندگی خود دقیقا بدانید که چه می خواهید: با ایده پردازی شروع کنید.تصور کنید برای آنچه هستید،دارید و انجام می دهید هیچ محدودیتی ندارید.تصور کنید که پول و زمان کافی دارید ،همه دوستان شما حاضرند و هر آنچه تجربه و آموزش برای رسیدن به هدف لازم دارید در دسترس شما قرار دارد .تصور کنید که شما می توانید با تکان دادن یک چوب جادویی هر چهار مرحله زندگی خود را ایده آل کنید.اگر زندگی شما در هر مرحله به صورت ایده آل بود چگونه به نظر می رسید؟

1.        درآمد : در طول امسال و سال بعد و تا پنج سال بعد می خواهید چقدر درآمد داشته باشید؟

2.      خانواده : زندگی خود و خانواده را به چه شکلی می خواهید بسازید؟

3.     سلامتی : اگر سلامتی شما در هر زمان ایده آل بود چه اندازه متفاوت به نظر می رسید؟

4.     ارزش خالص : در زندگی کاری خود تا چه اندازه می خواهید پس انداز کنید ؟

 سه روش هدف : در کمتر از 30 ثانیه سه هدف مهم خود را در زندگی بنویسید همین حالا و به سرعت شروع به نوشتن کنید.پاسخ شما به این سه هدف هر چه می خواهد باشد به عنوان "روش لیست سریع" شناخته می شود و احتمالا تصویری از آنچه خواهد بود که شما می خواهید .

 

 


  

 

رویاهای کاریابیخود را زنده نگه دار :

و باز هم کاریابی،آری می توان گفت رویاهای شما مهمترین نقش را در زندگی،کار،شغل،استخدامی،کاریابی،ثروتمندی،پولدارشدن شما بازی می کنند.کسانی که رویایی در سر ندارند بی شک مردگان متحرکی بیش نیستند و اما با ایمان و اعتقاد به خود،دیدگاه،سخت کوشی،عزم راسخ و فداکاری به هر آنچه می خواهید برسید.به یاد داشته باشید که همه چیز برای کسانی که ایمان دارند امکان پذیر است.

در اینجا می خواهیم 7 گام اصلی برای به تحقق پیوستن رویاهایتان را به اجمال توضیح دهیم :

1.        یکی از رویاهایت را انتخاب کن : همواره گزینش یکی از سخت ترین کارهایی است که کسی می تواند انجام دهد.پس در ابتدا با خود شناسی تلاش کنید که رویاهای خود را تفکیک کنید و یکی از آنها را انتخاب کنید تا هنگامی که نتوانید این گام اول را انجام دهید نمی توانید به مرحله بعد راه پیدا کنید.

2.      ایمان داشته باشید که هر رویایی قابل تحقق است : من معتقد هستم که کسانی که در زندگی به رویاهای خود نمی رسند در ابتدا به خود شان اعتقاد ندارند پس شرط اصلی تحقق رویا داشتن اعتماد به نفس و خود باوری می باشد.لذا می توان نتیجه گرفت افراد مثبت گرا کسانی هستند که به خودشان باور دارند و همیشه فکر می کنند که همه چیز بر وفق مراد آنها می باشد پس افراد مثبت گرا شرط لازم برای رسیدن به رویاهایشان را دارند.

3.     درخواست کمک کنید : هیچگاه به غرور خود اجازه ندهید که از درخواست کمک جلوگیری کند .همیشه به یاد داشته باشید که قبل از شما کسانی بوده اند که این راه شما را انتخاب کرده اند و همین کار را انجام داده اند پس تا آنجا که امکان دارد از دیگران تجربه بیاموزید و از آنها یاد بگیرید .

4.     تا جایی که امکان دارد زندگی خود را وفق دهید : شاید شما هم دیده باشید که بعضی از انسان ها گاهی نمی توانند رویاهای خود را دنبال کنند و ناگهان از رسیدن به آنچه می خواهند مایوس می شوند در این لحظه باید این توانایی را داشته باشید که سبک زندگی خود را با رویاهای خود وفق دهید .کسانی که رویاهای خود را به اندازه زندگی خود پایین می آورند بازنده هستند و اما کسانی که زندگی خود را تا حد رویاهای خود بالا می برند به رویاهایشان خواهند رسید .

5.     برای خود مهلت مقرر کنید : انسان ها زمانی که در شرایط اجبار قرار می گیرند بهتر و بیشتر کار می کنند پس شرایط اجبار را برای خود به وجود آورید و این کار را با گذاشتن یک مهلت مقرر برای خود بوجود آورید و خود را مستلزم به رسیدن در زمان مقرر کنید .این کار باعث می شود شما انگیزه ایی وصف ناپذیر داشته باشید و بدون توقف ادامه دهید .

6.      با دیگران صحبت کنید : از آنجا که انسان موجود ی اجتماعی می باشد صحبت کردن با دیگران درباره رویاهایتان اشتیاقی عظیم به شما می دهد و باعث می شود شما تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به هدف خود برسید.

7.     تمرکز کنید : من معتقدم که کسانی که بعد از شکست تمرکز می کنند به رویاهایشان می رسند و اما کسانی که مایوس می شوند به مرحله اول خود نزول می کنند.پس همواره به یاد داشته باشید که در تمام مراحل زندگی خود بر کاری که انجام می دهید تمرکز کنید و با دقت مراحل خود را پشت سر گذارید .

 

در نتیجه می توان گفت با همین 7 گام ساده می توانید به هر رویایی دست پیدا کنید.رویای شما هر چه باشدپیدا کردن کار ،استخدام شدن،پولدار شدن،ثروتمند شدن،کارآفرینیکردن به آنها خواهید رسید زیرا افراد زیادی با تنوع بسیاری از رویاها به من مراجعه کرده اند و بالاخره توانسته اند به آنچه می خواهند دست یابند.


  

چگونه کار پیدا کنیم   ؟؟؟؟؟

آیا می شود بدون تجربه استخدام شد؟

آیا می شود بدون استخدام شدن پولدار شد؟

آیا چگونه کار پیدا کردن دارای اهمیت است؟

ایا برای همه کارها باید تجربه کاری داشت؟

و چندین پرسش دیگر وجود دارند که دغدغه ذهنی همه مردم شده اند در اینجا می خواهیم ثابت کنیم که بدون تجربه هم می توان کار پیدا کردو استخدامشد.

تکنیک هایی که شما را در کار فروش موفقمی کند و باعث موفقیتمی شود:

1.        کاملا مشتاق باشید : در کارهایی مانند فروش تا جایی که می توانید خود را مشتاق نشان دهید زیرا تنها کاری که انگیزه بالا و شاد بودن فراوان می خواهد کار فروش است .فروش مانند کارمندی ثابت نیست و باید روابط عمومی بالا و انگیزه فراوان داشت.

2.      خود آگاهی داشته باشید : درباره خود تحقیق کنید و کامل خود را بشناسید تا به نقاط قوت و ضعف خود آگاه شوید و بتوانید به خوبی خود را کنترل کنید و آنچه می خواهید از خود نشان دهید.

3.     شخصیت متقاعد کننده داشته باشید : طوری برخورد کنید که بتوانید مدیر فروش خود را متقاعد کنید پس با اعتماد به نفس و محکم سخن گفتن خود را به مدیر فروش خود نشان دهید و در اصطلاح خود را برای فروش گذاشته طوری که مانند یک کالا آنها می خواهند شما را بخرند.

4.     درباره مشتری تحقیق کنید : همه اطلاعات مربوط به مشتری خود را بدست آورید و با شناخت کامل وارد بحث شوید تا بدانید چطور باعث انرژی گرفتن مشتری خود شوید.

5.     ارزش سازی کنید : آنقدر خود را مسلط نشان دهید که فکر کنند تنها شما می توانید این کار را انجام دهید و غیر از شما کسی توان فروختن آن کالا را ندارد پس به هر نحوی که شده برای خود ارزش سازی کنید و خود را به هیچ عنوان دست کم نگیرید.

6.      با خود صحبت کنید : یکی از بهترین راه های برطرف کردن استرس و ترس صحبت کردن روبروی آینه است پس قبل از روبرو شدن با مدیر فروش و حتی مشتری چیزهایی را که می خواهید بگویید و با خود تکرار کنید

 

با دانستن این تکنیک ها می توانید به راحتی بدون تجربه در کار فروش استخدامشوید و به موفقیتبرسید.


  

استخدام ،کاریابی و چگونگی پیدا کردن شغل؟

بدون تجربه استخدامشوید

درهای بسته استخدامرا با هفت استراتژی باز کنید:

در اینجا هفت استراتژی بیان می کنیم برای کسانی که می خواهند یک فروشنده ماهر شوند البته بدون تجربه:

1.        پافشاری داشته باشید : همیشه در برابر مدیران فروش شرکت ها پافشاری کنید و همواره تلاش کنید به طور مستمر با آنها در ارتباط باشید به آنها ایمیل بزنید نامه نگاری کنید و حتی نامه پیگیری بفرستید .با این پافشاری شما در خاطر پر مشغله مدیر فروش خواهید ماند و آنها خواهند فهمید که شما برای فروش کالا به مشتری به قدری سماجت می کنید که مجبور به خرید شود.

2.      تکالیف خود را به خوبی انجام بده : هنگامی که برای مصاحبه می روید تلاش کنید ساده و آماده به نظر برسید زیرا مدیران فروش از کسانی که ادعای زرنگی دارند استقبال نمی کنند و آنها فکر می کنند که زیرک ترین انسانهای روی زمین هستند پس در مقابل آنها آماده و در عین حال ساده باشید.

3.     رزومه خود را سفارشی کنید : توجه داشته باشید برای هر شرکتی که می خواهید رزومه خود را ارسال کنید رزومه خود را طبق خواسته های آنها سفارشی سازی کنید و خود را همان نشان بدهید که آنها می خواهند

4.     دستاوردهای خود را مستند سازی کنید و به فروش برسانید : یکی از روش هایی که می توانید خود را نشان دهید این است که موفقیت های خود را لیست کرده و آنها را به معرض فروش بگذارید این کار باعث می شود شما ارزشمند تر به نظر برسید .

5.     فلسفه فروش داشته باشید : توجه کنید که فروش را نمی توان از کتاب ها آموخت بلکه فروش یک فرایند است که با تجربه بدست می آید .

6.      از بزرگترین فروش خود یک داستان بسازید :  یک داستان خوشایند از موفقیت فروش خود در ذهن داشته باشید و آن را به جا و به موقع عنوان کنید .

7.     همیشه خود را یک فروشنده مبتدی بدانید : در فروش نمی توان هیچ ادعایی داشت زیرا در این صورت مشتری فکر می کند که از او می خواهیم سوءاستفاده کنیم پس همیشه آماده به کار باشید و در عین حال فروتنی خود را در ارتباط با مشتری و مدیران فروش فراموش نکنید.

 

با این روش های کاربردی می توانید حتی بدون تجربه در کار فروش استخدامشوید و شروع به کار کنید.


  

چهار گام برای رسیدن به شـــــــــغلمورد علاقه خود را بشناسید:

1.      دقیقا همان زمان که متوجه شدید کاری که انجام می دهید به درد شما نمی خورد آن را ترک کنید: شما توانایی های خود را بهتر می شناسید و می دانید در چه راهی امکان پیشرفت دارید پس اگر کاری که کمکی به شما نمی کند را انجام می دهید سریعا آن را ترک کرده و بدنبال کاری باشید که بتوانید توانایی و استعداد خود را در آن نشان دهید .از تغییر در زندگی خود هراسی نداشته باشید زیرا اگر به اندازه کافی توانا باشید حتما کاری بهتر پیدا خواهید کرد .

2.     در ابتدا استعدادهای خود را کشف کنید و تلاش کنید بتوانید از آنها استفاده کنید زیرا این مهمترین موضوع درباره پیدا کردن کار می باشد .بسیاری از مردم نمی دانند که چه می خواهند و چه کاری می توانند انجام دهند پس هیچ گاه به شغل مورد علاقه خود نمی رسند .

3.     به دنبال جایی باشید که حس کنجکاوی شما را تحریک کند چون این حس بسیار انگیزه بخش می باشد و می تواند شما را به کاری که انجام می دهید علاقمند کند و به همین سادگی شما کاری که انجام می دهید را دوست خواهید داشت .رضایتمندی از شغل مهمترین موضوعی است که اگر به وجود بیاید شما همه توان خود را برای آن کار به کار خواهید گرفت.

4.     همیشه جنبه پولی کار را مد نظر خود قرار ندهید زیرا بعد از مدتی تنها پول شما را ارضا نمی کند بلکه به چیزی فراتر از پول نیاز دارید تا به رضایت خاطر دست یابید گاهی شما از انجام یک کار ساده گروهی لذتی می برید که شاید با مقدار زیادی پول هم دست یافتنی نباشد پس به دنبال آنچه شما را راضی می کند باشید . 

 

پس بدانید که اگر این موارد را رعایت کنید بدون نیاز به استخدام شدن و یا کاریابی کردن می توانید شغل مورد علاقه خود را بیابید و سئوالاتی همچون چگونه کار پیدا کنم؟،چگونه ثروتمند شوم؟،چگونه پولدار شوم؟ را به ذهن خود راه ندهید.


  

چگونه در کسب و کار خود موفق شویم؟

 

در نظر داشته باشید اگر می خواهید در شرکت های خوب دنیا استخدام شوید در برخی از آنها باید از قبل ثبت نام کنید و این کار شما باعث می شود اگر آنها زمانی بخواهند جذب نیرو داشته باشند بتوانند شما را انتخاب کنند .زمان را هدر ندهید و هرچه زودتر برای خود لیستی تهیه کنید از تمامی شرکت هایی که قصد استخدام نیرو دارند و خود را برای نیازهای آنها فراهم کنید .برای موفق شدن در این رقابت کاریابیباید بتوانید سریعا اطلاعات جامعی راجع به شرکت ها فراهم کنید و اینکه آنها چه زمانی جذب نیرو می کنند تا بتوانید به موقع دست به کار شوید.تلاش کنید همواره نمونه ایی از بهترین کارهای خود را همراه با رزومه و منابع و اسناد شخصی خود را همراه داشته باشید تا به محض نیاز آنها را به شرکت ها برای استخدامارائه دهید .در نظر داشته باشید شما فقط چند دقیقه وقت دارید تا برای خود بازاریابی کنید و بتوانید آنها را درباره توانایی های خود قانع کنید ودر استخدامبرنده شوید .  


  

چگونه با تلقین به موفقیت برسیم؟

 

چند عامل وجود دارد که با تلقین می توان به موفقیت رسید البته تلقین های مثبت باعث بوجود آمدن احساس های مختلفی در انسان می شود که همین حواس باعث به موفقیت رسیدن انسان می شوند.از جمله این حواس اشتیاق است که این حس همانا وقتی در وجود ما شعله ور می شود انگیزه ایی بسیار بزرگ برای انجام کارهای بسیار سخت در ما بوجود می آورد .دیگری توجه به تفکرات تخیلی می باشد این تفکرات از آنجا که نمایی از کاری را عینی برای ما فراهم می کنند باعث تحریک کنجکاوی ما می شوند و انگیزه انسان را برای موفقیتو کاریابی بهتر بالا می برند.نمونه دیگری از این احساس کشت بذر ایمان در سرشت وجود است و این جمله به این معناست که وقتی می خواهید در شرکتی استخدامشوید کافیست به این ایمان داشته باشید که علم شما این توانایی را به شما خواهد داد.در آخر می توان به این نتیجه رسید که تلقین به شما نیروی آماده به کار بودن را ارائه می کند و با این نیرو شما هر لحظه که بخواهید می توانید از پس کارهایتان برآیید. یکی از مربیان کسب و کار، راز موفقیت خودش و ده نفر از میلیونر های خودساخته که با وی همکاری می کردند را تنها در واژه ایمان شرح داد و به تمام شاگردانش که از وی سولاتی مانند چگونه پولدار شویمو به موفقیت برسیم، و یا اینکه چگونه کاریابی کنیم،پاسخ داد، باور کنید که می توانید.... آنگاه موفقیت و کاریابی و استخدامدر شرکت های غول آسا، امری عادی و طبیعی خواهد شد. پس راز موفقیت، باور و ایمان است.  


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ