سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 29682
کل یادداشتها ها : 49
خبر مایه


 

رویاهای کاریابیخود را زنده نگه دار :

و باز هم کاریابی،آری می توان گفت رویاهای شما مهمترین نقش را در زندگی،کار،شغل،استخدامی،کاریابی،ثروتمندی،پولدارشدن شما بازی می کنند.کسانی که رویایی در سر ندارند بی شک مردگان متحرکی بیش نیستند و اما با ایمان و اعتقاد به خود،دیدگاه،سخت کوشی،عزم راسخ و فداکاری به هر آنچه می خواهید برسید.به یاد داشته باشید که همه چیز برای کسانی که ایمان دارند امکان پذیر است.

در اینجا می خواهیم 7 گام اصلی برای به تحقق پیوستن رویاهایتان را به اجمال توضیح دهیم :

1.        یکی از رویاهایت را انتخاب کن : همواره گزینش یکی از سخت ترین کارهایی است که کسی می تواند انجام دهد.پس در ابتدا با خود شناسی تلاش کنید که رویاهای خود را تفکیک کنید و یکی از آنها را انتخاب کنید تا هنگامی که نتوانید این گام اول را انجام دهید نمی توانید به مرحله بعد راه پیدا کنید.

2.      ایمان داشته باشید که هر رویایی قابل تحقق است : من معتقد هستم که کسانی که در زندگی به رویاهای خود نمی رسند در ابتدا به خود شان اعتقاد ندارند پس شرط اصلی تحقق رویا داشتن اعتماد به نفس و خود باوری می باشد.لذا می توان نتیجه گرفت افراد مثبت گرا کسانی هستند که به خودشان باور دارند و همیشه فکر می کنند که همه چیز بر وفق مراد آنها می باشد پس افراد مثبت گرا شرط لازم برای رسیدن به رویاهایشان را دارند.

3.     درخواست کمک کنید : هیچگاه به غرور خود اجازه ندهید که از درخواست کمک جلوگیری کند .همیشه به یاد داشته باشید که قبل از شما کسانی بوده اند که این راه شما را انتخاب کرده اند و همین کار را انجام داده اند پس تا آنجا که امکان دارد از دیگران تجربه بیاموزید و از آنها یاد بگیرید .

4.     تا جایی که امکان دارد زندگی خود را وفق دهید : شاید شما هم دیده باشید که بعضی از انسان ها گاهی نمی توانند رویاهای خود را دنبال کنند و ناگهان از رسیدن به آنچه می خواهند مایوس می شوند در این لحظه باید این توانایی را داشته باشید که سبک زندگی خود را با رویاهای خود وفق دهید .کسانی که رویاهای خود را به اندازه زندگی خود پایین می آورند بازنده هستند و اما کسانی که زندگی خود را تا حد رویاهای خود بالا می برند به رویاهایشان خواهند رسید .

5.     برای خود مهلت مقرر کنید : انسان ها زمانی که در شرایط اجبار قرار می گیرند بهتر و بیشتر کار می کنند پس شرایط اجبار را برای خود به وجود آورید و این کار را با گذاشتن یک مهلت مقرر برای خود بوجود آورید و خود را مستلزم به رسیدن در زمان مقرر کنید .این کار باعث می شود شما انگیزه ایی وصف ناپذیر داشته باشید و بدون توقف ادامه دهید .

6.      با دیگران صحبت کنید : از آنجا که انسان موجود ی اجتماعی می باشد صحبت کردن با دیگران درباره رویاهایتان اشتیاقی عظیم به شما می دهد و باعث می شود شما تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به هدف خود برسید.

7.     تمرکز کنید : من معتقدم که کسانی که بعد از شکست تمرکز می کنند به رویاهایشان می رسند و اما کسانی که مایوس می شوند به مرحله اول خود نزول می کنند.پس همواره به یاد داشته باشید که در تمام مراحل زندگی خود بر کاری که انجام می دهید تمرکز کنید و با دقت مراحل خود را پشت سر گذارید .

 

در نتیجه می توان گفت با همین 7 گام ساده می توانید به هر رویایی دست پیدا کنید.رویای شما هر چه باشدپیدا کردن کار ،استخدام شدن،پولدار شدن،ثروتمند شدن،کارآفرینیکردن به آنها خواهید رسید زیرا افراد زیادی با تنوع بسیاری از رویاها به من مراجعه کرده اند و بالاخره توانسته اند به آنچه می خواهند دست یابند.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ