سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 29639
کل یادداشتها ها : 49
خبر مایه


1 2 3 >

تکنیکهایی که زندگی شما را تغییر می دهد و شما را به موفقیت می رساند

1.        گسستگی : این واژه را به این مفهوم بیان می کنیم که سعی کنید احساس های منفی را از جمله حسرت،حسادت،نفرت،کینه و غضب را از خود دور کنید تا بتوانید با آسایش به کسب و کار خود بپردازید و پولدار شوید.

2.      تغییر شرایط : هر عاملی که شما را به سمت شرایط منفی می کشاند سعی کنید تغییر دهید و آن را به یک شرایط مثبت پر از امید تبدیل کنید .شاید اطراف شما کسانی باشند که با وجود آنها احساس یاس و ناامیدی می کنید از آنها دور بمانید تا موفقشوید.

3.     خود کنترلی نداشته باشید : به این معنی که اگر ناخودآگاه احساسی به شما غلبه می کند و عکس العمل مثبت و غیر کنترلی انجام می دهید تلاش به کنترل آن نکنید و اجازه دهید احساس شما بروز کند .

4.     ایجاد روابط دو طرفه : باید توانایی داشته باشید که بادیگران رابطه دو طرفه گرم بوجود آورید و در تداوم آن تلاش کنید .

5.     منعطف باشید : عقاید شما گاهی پس از مدتی دستخوش تغییرات می شود پس در مقابل تغییرات در زندگی خود مقاومت نکنید بلکه تلاش کنید خود را در جهت آب رودخانه قرار دهید.

 

اگر این تکنیک ها را در زندگی خود رعایت کنید مطمئن باشید به موفقیت می رسید و پولدار خواهید شد حتی بدون استخدام شدن در یک شرکت و یا مراجعه کردن به کاریابی ها پس اگر می خواهید خود را کنترل کنید و به نوعی مدیر خود باشید کافیست اصول موفقیت را رعایت کنید.


  

فاکتور های بازاریابی اینترنتیو کسب درآمد

در طول دو دهه اخیر بازاریابی کاملا سنتی انجام می شد به این معنی که تنها بازاریابی حضوری مطرح بود و شرکت ها برای جلب مشتری و فروش نیاز به نیروی انسانی داشتند تا جنس آنها را به بازار هدف معرفی کنند اما اخیرا بازاریابیهای مجازی شکل گرفته است که در این نوع مدرن بازاریابی شما می توانید بدون نیاز به نیروی انسانی جنس و خدمات خود را به همگان معرفی کنید.به منظورکسب درآمداز این نوع بازاریابی شما ابتدا باید یک سایت برای حرفه خود داشته باشید به منظور پولدار شدناز این روش باید سایت خود را به روز نگه دارید و احتیاج به ساخت محتوا مطلب دارید پس چند نفر را باید استخدام کنید تا برای شما محتوا مطلب غیر تکراری در سایت بگذارند و خدمات شما را به مشتریان توضیح دهند .


تمامی موضوعاتی که مربوط به حرفه خود دارید باید در سایت بگنجانید مثلا اگر سایت شما درباره چگونه پولدار شویم می باشد باید تمامی مطالبی مانند چگونه ثروتمند شویم؟چگونه کسب درآمد کنیم؟چگونه در یک شب پولدار شویم؟چگونه بدون استخدام شدن برای شرکتی برای خود کار کنیم؟چگونه بدون مراجعه به کاریابی پولدار شویم؟در سایت خود داشته باشید و بتوانید آنها را به گوگل معرفی کنید .


  

چگونه یک فرصت برای سرمایــــــه گذاریبا بازده بالا و ریسک پایین بوجود آوریم ؟

بوجود آوردن یک تعادل بین ریسک و بازده یک معادله پیچیده قدیمی می باشد که بسیاری از مردم با آن مواجه خواهند شد . تصور کنید روی دایو در ارتفاع بالایی از سطح آب قرار دارید احساس وحشت و هیجان می کنید همانند کسی که برای اولین بار می خواهد سرمایه گذاریکند و همین وحشت را در دل احساس می کند . هنگامی که می خواهید سرمایه گذاریکنید باید بدانید وقتی شما بازده بیشتری انتظار دارید باید توقع ریسک بالاتری هم داشته باشید . اکنون به بهترین سرمایه گذاری ها با ریسک پایین می پردازیم و چند نمونه از آنها را بررسی می کنیم :

گواهی سپرده سرمایه گذاری :در این نوع از سرمایه گذاری شما مبلغی را که می خواهید نزد یک بانک یا موسسه قرار می دهید و طی قراردادی برای مدت معین مشمول سود مشخصی می شوید . پایین ترین ریسک سرمایه گذاری را این نوع از سرمایه گذاری دارد که در یک بانک یک حساب سپرده باز کنیم و مبلغی را سرمایه گذاری کنیم .

اوراق بهادار با احتساب تورم : در این روش با ریسک پایین دولت یا بانک ها یا موسسات، سرمایه گذاریشما را قبول می کنند و سود مشخصی را در ماه یا سال به شما پس می دهند و هنگامی که سرمایه شما برای مدت معینی نزد آنها قرار داشته باشد مقدار تورم را در آن مبلغ محاسبه می کنند و به سرمایه شما اضافه می کنند تا ارزش آن پول از بین نرود .

در نتیجه اگر شما بتوانید یک سرمایه گذاریموفق انجام دهید به نحوی می توانید مشکلات استخدام،کاریابی،ثروتمندی،پولدار شدن و اشتغالجامعه خود را حل کنید.

 

 


  

سرمایـــــــــه گذاریمردمی به روش مدرن چیست؟

سرمایه گذاریمدرن توسط رسانه ها روشی مدرن می باشد که تعدادی از افراد بدون توجه به شغل یا وجهه اجتماعی معمولا در شبکه های اجتماعی گرد هم جمع می آیند و سرمایه گذاریمی کنند.اگر به روش های این نوع سرمایه گذاریدقت کنید متوجه می شوید قبلا افراد باید در یک مکان فیزیکی جمع می شدند و سرمایه گذاری می کردند اما در این روش همه شرکت های سرمایه گذاری ،سازمان های حقوقی ،شرکت های حقوقی و حتی اشخاص هم می توانند در این رسانه ها جذب سرمایه گذاری شوند و همانطور که می دانید یک بانک به صورت عاملیت تجاری قرار داده می شود که سرمایهها را جمع آوری کند .

در این روش مدرن ایده ها به اشتراک گذاشته می شود و این سرمایه هایی که در بانک عامل جمع می شوند برای تحقق این ایده ها به کار می روند و اینکه مکان فیزیکی مثل شرکت را اشغال نمی کند بسیار سودمند می باشد از مزایای این روش سرمایه گذاری می توان به چند مورد اشاره کرد:

1.        دسترسی : در ارتباط بودن با هزاران سرمایه گذار ریزو درشت و تبادل اطلاعات

2.      حضور : در این روش شما قادر خواهید بود تا از بالا به کسب و کار خود نگاه کنید و نقطه ضعف آن را بیابید .

3.     بازاریابی اینترنتی: کسب و کار شما در اینترنت در دسترس همگان خواهد بود و در رسانه های جمعی می توانید به خوبی فعالیت کنید .

4.     کارایی : مهمترین مزیت اینسرمایه گذاریمحسوب می شود و به این دلیل که شما با انواع سرمایه گذاران در ارتباط هستید کارایی شما بالا خواهد رفت .

 

5.     مشارکت مردمی : بهترین ثمره این نوعسرمایه گذاری محسوب می شود زیرا دولت نمی تواند از همه لحاظ به اشتغال و استخدام جوانان کمک کند پس مردم می توانند در سرمایه گذاری سهیم باشند تا اینکه وضعیتاستخدام و کاریابی در جامعه از بین برود و همه بتوانندپولدارشوند و به یک رفاه نسبی برسند.


  

چگونه از تجسم برای رسیدن به موفقـــــــــیتاستفاده کنیم؟

کلید رسیدن به موفقیت در واقع قدرت تجسم شما می باشد.این جمله را چرچیل بارها تکرار می کرد زیرا وقتی شما نتوانید چیزی را در ذهن خود بسازید آیا می توانید آن را در واقعیت برای خود به وجود آورید ؟پس هر چیزی ابتدا در ذهن شما شکل می گیرد سپس به واقعیت عینی تبدیل می شود.حتی شما می توانید در ذهن خود باعث شوید که شادتر و موفق تر شوید.

به منظور رسیدن به موفقیت ابتدا کاری که می خواهید و دوست دارید را در ذهن خود تجسم کنید سپس به این فکر کنید که منابع آن کار و ملزومات آن را چگونه باید فراهم کنید سپس با در نظر گرفتن توانایی های خود می توانید آن ایده و تجسم ذهنی را پیاده سازی کنید و در راه پیشرفت قدم بردارید.

 

این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر افکار مثبت و تجسم خود را فعال کنید می توانید تجسم پولدار شدن را به واقعیت تبدیل کنید و یا اینکه ایدهیک کار مناسب را پیاده سازی کنید و یا اینکه در ذهن خود تجسم کنید که با رتبه اول کنکور در بهترین دانشگاه قبول شده اید پس تلاش کنید ذهن خود را به دنیای واقعی نزدیک کنید و اینکه سعی کنید افکار منفی و مایوس کننده را از ذهن خود دور کنید .در نتیجه با استناد به این سخن چرچیل می توان گفت امکان رسیدن به موفقیتو کسب وکارخوب امکان پذیر است و برای استخدام شدن در یک شرکت کافیست بهکاریابی ها مراجعه کرده و افکار مثبت داشته باشیم.


  

چگونه در بازاریابی موفـــــــــــق شویم؟

 

از آنجا که می دانید امروزه هرکاری بدون بازاریابی به شکست منجر می شود زیرا ابتدا باید بازار هدف خود را بشناسید تا با ویژگی های آن آشنا شوید و بتوانید نیازهای آن را به درستی پاسخ دهید.پس برای اینکه بتوانیم در بازاریابی موفق شویم باید چند نکته را رعایت کنیم.ابتدا اینکه در بازاریابی مسئول و پاسخگو باشیم به این معنی که اصول حسابداری را در بازاریابی خود لحاظ کنیم تا بتوانیم هرگاه که خواستیم آن را به طور مشخص روی کاغذ پیاده سازی کنیم.سپس باید سازگاری داشته باشیم یعنی با تغییر بازار هدف ما هم به خوبی تغییر کنیم و در جهت برآورده کردن نیازهای بازار هدف قدم برداریم.تلاش کنیم تا آنجا که امکان دارد مشتری مدار باشیم یعنی به مشتری بیشتر از هر چه که وجود دارد ارزش بدهیم و ابتدا مشتری را ببینیم سپس منافع کار خود را در نظر آوریم زیرا همواره تا مشتریان وجود دارند کار ما رونق بازار دارد.کار گروهی را فراموش نکنیم زیرا امروزه بازاریابی بسیار مشکل شده است زیرا باید یک جامعه را در نظر بگیریم و حتی در انواع شبکه های اجتماعی و رسانه ها حرفی برای گفتن داشته باشیم .


  

اســـــــتخدام

یکی از پر مخاطره ترین دوران زندگی انسان دوره جوانی و به دنبال کار گشتن می باشد.

به همین دلیل میخواهم چند کلامی درباره استخدام بگویم.

چرا همواره باید به این موضوع فکر کنیم که باید برای کسی کار کنیم؟؟؟؟

خیــــــــــــــر

امروزه در دنیای مدرن همه می توانند صاحب کسب و کار خود باشند تنها کافیست علم این کار را بدست آورند

 

پس وقت آن رسیده که همت کنیم و دست به کار شویم به درستی فکر کنید توانایی های خود را بشناسید و علایق خود را در نظر بگیرید و به سمت موفقیت در همان ایده ایی که در ذهن دارید قدم بردارید.


  

سئولات رایج درباره استخدام شدن کدامند؟

شما باید تا جایی که می توانید خود را برای یک مصاحبه کاری آماده کنید زیرا این نوع مصاحبه که شما به عنوان جویای کار در آنجا حاضر می شوید بسیار مشکل است زیرا شما هر حرفی بخواهید نمی توانید بزنید اما آنها هرچه بخواهند می پرسند در اینجا ده سئوال رایج را که امکان دارد از شما بپرسند آماده کرده ایم و به اختصار توضیح می دهیم .

1)     بهترین توانایی شما چیست؟در پاسخ به این سئوال آن توانایی خود را که تطبیق زیادی با آن کار دارد را بزرگ کنید و خود را به شرایط آن کار نزدیک کنید

2)    بزرگترین ضعف شما چیست؟بهترین پاسخ تشریح کامل توانایی های خود می باشد که باید آنها را در قالب کارمند بودن توضیح دهید .

3)    درباره خودت بگو؟نه خیلی کلی و نه خیلی کوتاه خود را معرفی کنید و درباره خود توضیح دهید

4)    چرا شما را باید انتخاب کنیم آیا شما بهترین گزینه هستید ؟این سئوال را با چرایی اینکه به دنبال کار هستید توضیح دهید

5)    حقوق درخواستی شما چقدر است ؟به این سئوال به دقت پاسخ دهید نه خیلی خود را ارزان بفروشید و نه مبلغ بالایی درخواست کنید

6)    دلیل ترک شغل قبل چه بود ؟دلیل خود را به روشنی بیان کنید و خود را نشان دهید.

7)    چرا این شغل را می خواهید؟در پاسخ نه خود را پولدار و نه فقیر نشان دهید تنها یک دلیل منطقی کافیست.

8)    چگونه استرس خود را کنترل می کنید؟بهترین پاسخ ارائه یک مثال از تجربیات گذشته است

9)    عملکرد خود را در شرایط سخت توضیح دهید؟با ارائه مثال این پرسش را بدون جواب نگذارید .

10)                       هدف شما برای آینده چیست؟سعی کنید هدف خود را به کار در این شرکت مربوط کنید و از کاربرد جملات فاتتزی و ایده آل بپرهیزید و تنها واقعیت خود را با دید مثبت ارائه دهید .

 

 


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ