سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 29676
کل یادداشتها ها : 49
خبر مایه


 2 فاکتور کلیدی برای استخدام

 

1.   فرجه تعیین کنید : ناخودآگاه شما از همین فرجه ایی که برای خود تعریف کرده اید نوعی سیستم اجبار می سازد و باعث می شود به صورت خودآگاه و ناخودآگاه در این فرجه برای رسیدن به هدف برنامه ریزی کنید.اگر هدف خیلی بزرگ است پس فرجه ها را تقسیم بندی کنید.اگر می خواهید به استقلال مالی دست یابید باید ده یا بیست سال برنامه ریزی کنید و سپس با پس انداز کردن و سرمایه گذاری ماهیانه و سالیانه به هدف خود دست یابید.اگر بعد از مدتی با این فرجه ها به هدف خود نرسیدید براحتی فرجه های خود را عوض کنید زیرا اهداف غیر منطقی وجود ندارد بلکه تنها فرجه های غیر منطقی وجود دارد.

2.دانش،اطلاعات و مهارتی را که برای دست یافتن به هدف نیاز دارید بشناسید: خصوصا مهارتی که به شما کمک می کند تا در شاخه ایی که هستید 10درصد بیشتر رشد کنید.

بزرگترین کشف : ضعیف ترین مهارت کلیدی شما میزان درآمد و موفقیتشما را تعیین می کندو شما می توانید با مهارتی که شما را عقب تر از بقیه نگه می دارد مشغول به کار شوید و حتی بیشتر پیشرفت کنید.

پرسش کلیدی : کدام مهارت؟؟اگر به بهترین نحو ممکن بتوانید آن مهارت را پیدا کنید بیشترین اثر مثبت را بر زندگی خود خواهید گذاشت.پس تلاش کنید آن مهارت را پیدا کنید و آن را بنویسید و همه روزه در زندگی سعی کنید به آن دست پیدا کنید.

پس با رعایت کردن این فاکتورها می توانید تمام شرایط را برای استخدامشدن به دست آورید و در ازمون های استخدامیبه راحتی قبول شوید.

 

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ