سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 29676
کل یادداشتها ها : 49
خبر مایه


استخدام ،کاریابی و چگونگی پیدا کردن شغل؟

بدون تجربه استخدامشوید

درهای بسته استخدامرا با هفت استراتژی باز کنید:

در اینجا هفت استراتژی بیان می کنیم برای کسانی که می خواهند یک فروشنده ماهر شوند البته بدون تجربه:

1.        پافشاری داشته باشید : همیشه در برابر مدیران فروش شرکت ها پافشاری کنید و همواره تلاش کنید به طور مستمر با آنها در ارتباط باشید به آنها ایمیل بزنید نامه نگاری کنید و حتی نامه پیگیری بفرستید .با این پافشاری شما در خاطر پر مشغله مدیر فروش خواهید ماند و آنها خواهند فهمید که شما برای فروش کالا به مشتری به قدری سماجت می کنید که مجبور به خرید شود.

2.      تکالیف خود را به خوبی انجام بده : هنگامی که برای مصاحبه می روید تلاش کنید ساده و آماده به نظر برسید زیرا مدیران فروش از کسانی که ادعای زرنگی دارند استقبال نمی کنند و آنها فکر می کنند که زیرک ترین انسانهای روی زمین هستند پس در مقابل آنها آماده و در عین حال ساده باشید.

3.     رزومه خود را سفارشی کنید : توجه داشته باشید برای هر شرکتی که می خواهید رزومه خود را ارسال کنید رزومه خود را طبق خواسته های آنها سفارشی سازی کنید و خود را همان نشان بدهید که آنها می خواهند

4.     دستاوردهای خود را مستند سازی کنید و به فروش برسانید : یکی از روش هایی که می توانید خود را نشان دهید این است که موفقیت های خود را لیست کرده و آنها را به معرض فروش بگذارید این کار باعث می شود شما ارزشمند تر به نظر برسید .

5.     فلسفه فروش داشته باشید : توجه کنید که فروش را نمی توان از کتاب ها آموخت بلکه فروش یک فرایند است که با تجربه بدست می آید .

6.      از بزرگترین فروش خود یک داستان بسازید :  یک داستان خوشایند از موفقیت فروش خود در ذهن داشته باشید و آن را به جا و به موقع عنوان کنید .

7.     همیشه خود را یک فروشنده مبتدی بدانید : در فروش نمی توان هیچ ادعایی داشت زیرا در این صورت مشتری فکر می کند که از او می خواهیم سوءاستفاده کنیم پس همیشه آماده به کار باشید و در عین حال فروتنی خود را در ارتباط با مشتری و مدیران فروش فراموش نکنید.

 

با این روش های کاربردی می توانید حتی بدون تجربه در کار فروش استخدامشوید و شروع به کار کنید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ