سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 29679
کل یادداشتها ها : 49
خبر مایه


چهار گام برای رسیدن به شـــــــــغلمورد علاقه خود را بشناسید:

1.      دقیقا همان زمان که متوجه شدید کاری که انجام می دهید به درد شما نمی خورد آن را ترک کنید: شما توانایی های خود را بهتر می شناسید و می دانید در چه راهی امکان پیشرفت دارید پس اگر کاری که کمکی به شما نمی کند را انجام می دهید سریعا آن را ترک کرده و بدنبال کاری باشید که بتوانید توانایی و استعداد خود را در آن نشان دهید .از تغییر در زندگی خود هراسی نداشته باشید زیرا اگر به اندازه کافی توانا باشید حتما کاری بهتر پیدا خواهید کرد .

2.     در ابتدا استعدادهای خود را کشف کنید و تلاش کنید بتوانید از آنها استفاده کنید زیرا این مهمترین موضوع درباره پیدا کردن کار می باشد .بسیاری از مردم نمی دانند که چه می خواهند و چه کاری می توانند انجام دهند پس هیچ گاه به شغل مورد علاقه خود نمی رسند .

3.     به دنبال جایی باشید که حس کنجکاوی شما را تحریک کند چون این حس بسیار انگیزه بخش می باشد و می تواند شما را به کاری که انجام می دهید علاقمند کند و به همین سادگی شما کاری که انجام می دهید را دوست خواهید داشت .رضایتمندی از شغل مهمترین موضوعی است که اگر به وجود بیاید شما همه توان خود را برای آن کار به کار خواهید گرفت.

4.     همیشه جنبه پولی کار را مد نظر خود قرار ندهید زیرا بعد از مدتی تنها پول شما را ارضا نمی کند بلکه به چیزی فراتر از پول نیاز دارید تا به رضایت خاطر دست یابید گاهی شما از انجام یک کار ساده گروهی لذتی می برید که شاید با مقدار زیادی پول هم دست یافتنی نباشد پس به دنبال آنچه شما را راضی می کند باشید . 

 

پس بدانید که اگر این موارد را رعایت کنید بدون نیاز به استخدام شدن و یا کاریابی کردن می توانید شغل مورد علاقه خود را بیابید و سئوالاتی همچون چگونه کار پیدا کنم؟،چگونه ثروتمند شوم؟،چگونه پولدار شوم؟ را به ذهن خود راه ندهید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ