سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 29686
کل یادداشتها ها : 49
خبر مایه


< 1 2 3 >

چگونه در یک شب پولدار شویم؟

بسیاری از انسانها وقتی این سوال از آنها پرسیده می شود به فرض محال بودن آن فکر می کنند و به ذهن هیچ کس خطور نمی کند که آیا می شود در یک شب پولدار شد؟

به عنوان جواب این سوال اجازه بدهید یک مثال برای شما بزنم یک بازی ویدیویی به نام OUYA   طی کمتر از 8 ساعت توانست یک رکورد عجیب از نظر فروش در شبکه کامپیوتری پیدا کند و بدون شک می توان گفت حتی در کمتر از 24 ساعت نویسنده این بازی ویدیویی تبدیل به یکی از میلیونرهای دنیا شد.

آنها درباره کاری که انجام داده اند کتابی نوشته اند که در آن چندین بار به این جمله اشاره شده است که به آن چیزی که در مغز شما می گذرد و شما را از دیگران مستثنی می کند دقت کنید و تنها چیزی که می تواند شما را نزد مشتریان برجسته کند همین حس خلاقیت است که شاید بسیاری از شما از آن به سادگی می گذرید.

 

همانطور که دیدید با یک مثال ساده ثابت کردیم راهی دارد که در یک شب پولدار شد البته به شرط اینکه ابتدا خود را به درستی بشناسید.


  

چگونه در بهترین شرکت های دنیا استخدام شویم؟

ابتدا این قضیه را روشن می کنیم که استخدا در شرکت های بزرگ بسیار مشکل است چند نکته در این باره وجود دارد که آنها را در قالب چند تیتر عنوان می کنیم و به اختصار شرح می دهیم .

ماشین بررسی در خواست ها: از آنجا که در شرکت های بزرگ قبل از آنکه فرم درخواست ما به دست یک انسان برسد توسط یک ماشین چک می شود شما باید آگاه باشید که این ماشین ها در خواست ها را از نظر کلمات کلیدی فیلتر می کنند و آنهایی که دارای کلید واژه های دلخواه کارفرما هستند را جدا می کنند پس قبل از ارسال رزومه باید سعی کنید آن را به زبان کارفرما ویرایش کنید .

مهارت های کوچک خود را معرفی کنید :گاهی کارفرمایان از کوچک ترین مهارتی که در رزومه شما می بینند بسیار خوشحال می شوند پس سعی کنید رزومه خود را بر اساس آنچه آنها در فرم دعوت به همکاری خود خواسته اند مرتب کنید و اولویت بندی کنید و سعی کنید اطلاعات کافی درباره آنها داشته باشید تا بتوانید کلمات کلیدی خوبی برای خود انتخاب کنید .

 

در نتیجه همانطور که دیدید قبول شدن در این شرکت های بزرگ نیاز به تلاش فراوان دارد یعنی هم از نظر شخصی هم از نظر ماشینی باید واجد شرایط باشید .


  
  

ثروتمندان

همانطور که می دانید ثروتمندان مانند هیچ کس عمل نمی کنند،حتی مانند هیچ کس هم فکر نمی کنند.به منظور فهمیدن اینکه آنها چگونه پولدار میشوند و توانایی این را دارند که این ثروت را حفظ کنند هفت روش وجود دارد که به بررسی اجمالی آنها میپردازیم.

1_ پول برابر با آزادی:آری،این جمله ایست که بارها توسط ثروتمندان گفته شده است و بدین معنی است که شما قادر به انتخاب بین گزینه های زندگی هستید.مثلا بین اینکه یک کفش گران یا ارزان را میخواهید ملاک انتخاب شما پول نیست بلکه رضایت از ظاهر و کیفیت آن می باشد پس در حقیقت شما آزاد هستید.

2_ همه روزه به دنبال سرمایه گذاری باشید:بدرستی همه ثروتمندان همواره در فکر آینده هستندو تنها به شنیدن درباره سرمایه گذاری اکتفا نمی کنند بلکه هر زمان بخواهند در محلی که منفعت داشته باشد سرمایه گذاری می کنند.

3_ از سرمایه گذاری پر ریسک بپرهیزید:اگر آنها ذره ای به سرمایه گذاری خود شک داشته باشند از آن دوری می کنند و شک برای ثروتمندان یه این معنی است که نتوانند میزان خطای آن کار را کنترل کنند.

4_ خرج کردن پول به نحوی که پول ساز باشد:ثروتمندان می دانند چگونه پولدار شوند پس آگاهی دارند که خرج کردن پول به معنی قبول زحمت کسب مجدد آن میباشد پس دقت بیشتری به خرج میدهند.

5_ به منظور قدردانی از پول خود سرمایه گذاری می کنند: به این معناست که همواره بهترین فرصت را برای سرمایه گذاری انتخاب میکنند نه اینکه تنها در یک فرصت پیش امده همه دارایی خود را سرمایه گذاری کنند.

6_ با یک دست بیش از یک هندوانه نمی توان برداشت:همانطور که از معنی این جمله پیداست ثروتمندان هیچگاه همه پول خود را در یک جیب نمی گذارند.

 

7_ ارزش فردی فراتر از مادیات است:همانطور که می دانید عشق و محبت را نمی توان با پول خرید پس ثروتمندان تلاش می کنند با ثروت خود در بطن جامعه حاضر باشند.


  

ده رو ش برای پیروز شدن در مصاحبه استخدام

هنگامی که همه مدارک خود را برای یک مصاحبه آماده کرده اید باید بدانید که چند روش ساده می تواند بسیار مشکل گشا باشد که برخی از آنها را بررسی می کنیم :

1.        شناخت کافی از کسانی که قرار است با شما مصاحبه کنند داشته باشید . اگر شما بدانید آنها چه شخصیتی دارند و به دنبال چه می گردند و چه کسی را دقیقا برای آن کار نیاز دارند یک گام از بقیه افراد جلوتر هستید .

2.      برای سئوالات احتمالی که از شما می پرسند جواب تعریف کنید و این سئوال و جواب ها را با خود تمرین کنید حدس زدن اینکه چه سئوالی از شما می پرسند کار مشکلی نیست پس به دنبال جواب خوبی برای آنها باشید.

3.     سعی کنید بهترین لباس های خود را بپوشید البته نه به این معنی که با گران ترین لباس خود بروید بلکه منظم ترین لباس خود را بپوشید .

4.     برای مصاحبه سعی کنید بسیار به موقع در آن مکان حاضر شوید زیرا این اولین برخورد شما با هم می باشد و همین اولین شناخت بسیار مهم است.

5.     بسیار خوش برخورد و صمیمی باشید و سعی کنید با کسانی که یرخورد می کنید بیشترین تاثیر را بر آنها بگذارید و همواره دید مثبت داشته باشید .

6.      هوشمند،بادقت،با اعتماد به نفس و مصمم باشید و سعس کنید استرس را از خود دور کنید.

7.     به یاد داشته باشید که داشتن زبان بدن به شما کمک می کند تا مفهوم خود را به درستی برسانید یعنی همخوانی دست و صورت و کلام به شما کمک می کند تاثیر پذیری بیشتری داشته باشید .

8.     تلاش کنید سئوالات عمیق و واضحی بپرسید زیرا این پرسش ها شما را برای این کار متمایل تر و مشتاق تر نشان میدهند.

9.      تا آنجا که امکان دارد خود را به خواسته آن شرکت نزدیک کنید تا حدی که آنها فکر کنند که شما همان فرد مورد نظر هستید .

 

10.   هم به صورت زبانی و هم به صورت ایمیل از آنها تشکر کنید که شما را برای مصاحبه انتخاب کرده اند.


  

چگونه کار پیدا کنیم؟

همانطور که شاید اغلب شما در گیر پیدا کردن کار هستید می دانید که برای پیدا کردن کار باید بارها به صورت حضوری یا غیر حضوری به کار فرمایان مختلف نامه یا ایمیل یا بهتر از همه رزومه ارسال کنید؛  به درستی پیدا کردن کار بسیار مشکل است اما اگر چند نکته درباره آن بدانیم بهتر می توانیم نیاز کار فرمایان را پوشش دهیم و باید بدانیم که جستجوهای هدفمند در حیطه پیدا کردن کار پاسخ می دهد.

ابتدا اینکه شاخص جستجوی شغل خود را بشناسید و این جمله به این معنی است که انگیزه و توانایی خود را بشناسیدو اینکه بدانید به عنوان یک کارجو بدنبال چه کاری هستید.سپس گام بعدی این است که باید لیستی از مشاغلی که با شاخص شما هم خوانی دارد را درآورید.به راحتی می توانید از شاخص خود استفاده کنید تا بتوانید لیستی از مشاغل را استخراج کنید.بعد از این کار باید توضیحات مربوط به شغل را به دقت بخوانید مطالعه این بخش و شرایط کار می تواند کمک کند تا بتوانید یا با مدرک دانشگاهی یا با تجربه کاری خود در آن کار برنده شوید زیرا کارفرمایان در برابر نیازهایشان انعطاف پذیر نیستند.

 

گام بعدی این است که رزومه خود را شخصی سازی کنید یعنی انواع مختلفی از آن ویرایش کنید تا بتوانید نیاز کارفرمایان را پوشش دهید.سپس برای هر کسی که فکر می کنید ربطی به رزومه شما داشته باشد آن را ارسال کنید.خط های پاسخگویی خود را باز نگه دارید که از این جمله می توان به ایمیل یا خط تلفن خود اشاره کرد.اگر در نهایت پاسخی دریافت نکردید می توانید نامه ای به عنوان ایمیل پیگیری ارسال کنید تا از ثبت رزومه خود در آن شرکت یا اداره مطمئن شوید.


  

چگونه در 25 سالگی میلیاردر شدم؟

آیا فکر می کنید محال است؟

آیا این موضوع عجیب است؟

باید بگویم خیر

با ما باشید تا راز بازگشت به آینده را به شما بگویم

در دنیای ایده آل باید تفکرات خود را به اشتراک گذاشت

بشتابید آینده در همین نزدیکیهاست

ایده آل شما یک شب با شما فاصله دارد

اگر می خواهید کاراستارتری شوید

هیچ وقت دیر نیست

آری میلیاردر شدن در 25 سالگی امکان پذیر است

دیگر نگران کاریابی نباشید با پکیج ثروتمندی می توان براحتی پولدار شد

 

تنها کافیست خود را باور داشته باشید


  

چگونه از زمان دانشجویی به دنبال کاریابی باشیم؟

دانشجویان نباید منتظر بمانند تا اینکه دوره دانشجویی به پایان برسد و آنگاه به دنبال پیدا کردن کار باشند بلکه از همان زمان دانشجویی باید به دنبال یک کار مرتبط و پاره وقت باشند که از نظر برنامه زمانی دارای انعطاف باشد و ملزم به ورود و خروج راس ساعت خاصی نباشد.در این مقاله تلاش می کنیم چند شغل با این خصوصیات را به شما معرفی کنیم:

1.        جمع آوری کمک های خیریه: این دسته از مشاغل دارای درآمد خوبی برای دانشجویان هستند و معمولا پاره وقت بوده و به جمع آوری کمک های خیریه برای شرکت ها می پردازند

2.      دستیار شبکه های اجتماعی : این مشاغل به صورت پاره وقت و حتی به صورت خانگی می باشند که دانشجویان می توانند آنها را انتخاب کنند.

3.     محققان آنلاین : این مشاغل هم می توانند به صورت خانگی انجام شوند و لازمه آنها دانستن اطلاعات عمومی درباره بعضی شاخه ها و رشته های تحصیلی می باشد.

4.     تحلیلگران سیستم : این مشاغل بسته به نوع کسب و کار آنها به صورت پاره وقت است و با گرفتن یک سری اطلاعات در زمینه آن کسب و کار می توان به تحلیل آن پرداخت.

5.     ویراستار : این شغل هم به صورت خانگی می باشد و لازمه آن دانستن مطالبی درباره ادبیات زبان می باشد تا قادر به ویراستاری باشیم .

 

6.      نویسنده و حسابدار خانگی : شما می توانید به نوشتن درباره موضوع خاصی که علاقه دارید بپردازید یا اینکه اگر دانش این کار را دارید در منزل کارهای حسابداری انجام دهید.


  

آیا افراد درونگرا می توانند به دنبال کاریابی و شغل باشد؟

 

همانطور که می دانید افرادی در جامعه هستند که ترجیح می دهند در تنهایی و انزوای خود بمانند و کمتر در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد ظاهر شوند در مورد این افراد باید در نظر داشت که آنها وقتی به عنوان یک کارمند یا دستیار مشغول به کار می شوند به درستی هرچه تمام کار می کنند و همه مشتریان از آنها راضی خواهند بود اما امکان دارد خود آنها از انجام آن کار رضایت نداشته باشند .از آنجا که شخصیت آنها به صورت خاصی با بقیه افراد تفاوت دارد می توان چند شغل خاص را برای آنها در نظر گرفت . تنها به این دلیل که آنها ترجیح می دهند تنهایی کار کنند که این به معنی جامعه گریز بودن نیست،آنها می توانند به عنوان اپراتور شبکه های اجتماعی ساعتها پشت کامپیوتر بنشینند و کار کنند بدون اینکه احساس خستگی کنند . آنها به راحتی می توانند به عنوان محقق،کارمند شرکتهای حقوقی،طراح وب سایت،طراح گرافیک و بسیاری از مشاغلی که نیازی به گروه ندارند کار کنند و البته بهترین نتیجه را بگیرند زیرا افرادی با تمایل به کار گروهی نمی توانند در سمت کار کنند چون به زودی خسته می شوند و نمی توانند بهترین کارایی را داشته باشند .


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ