سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 29688
کل یادداشتها ها : 49
خبر مایه


چگونه یک فرصت برای سرمایــــــه گذاریبا بازده بالا و ریسک پایین بوجود آوریم ؟

بوجود آوردن یک تعادل بین ریسک و بازده یک معادله پیچیده قدیمی می باشد که بسیاری از مردم با آن مواجه خواهند شد . تصور کنید روی دایو در ارتفاع بالایی از سطح آب قرار دارید احساس وحشت و هیجان می کنید همانند کسی که برای اولین بار می خواهد سرمایه گذاریکند و همین وحشت را در دل احساس می کند . هنگامی که می خواهید سرمایه گذاریکنید باید بدانید وقتی شما بازده بیشتری انتظار دارید باید توقع ریسک بالاتری هم داشته باشید . اکنون به بهترین سرمایه گذاری ها با ریسک پایین می پردازیم و چند نمونه از آنها را بررسی می کنیم :

گواهی سپرده سرمایه گذاری :در این نوع از سرمایه گذاری شما مبلغی را که می خواهید نزد یک بانک یا موسسه قرار می دهید و طی قراردادی برای مدت معین مشمول سود مشخصی می شوید . پایین ترین ریسک سرمایه گذاری را این نوع از سرمایه گذاری دارد که در یک بانک یک حساب سپرده باز کنیم و مبلغی را سرمایه گذاری کنیم .

اوراق بهادار با احتساب تورم : در این روش با ریسک پایین دولت یا بانک ها یا موسسات، سرمایه گذاریشما را قبول می کنند و سود مشخصی را در ماه یا سال به شما پس می دهند و هنگامی که سرمایه شما برای مدت معینی نزد آنها قرار داشته باشد مقدار تورم را در آن مبلغ محاسبه می کنند و به سرمایه شما اضافه می کنند تا ارزش آن پول از بین نرود .

در نتیجه اگر شما بتوانید یک سرمایه گذاریموفق انجام دهید به نحوی می توانید مشکلات استخدام،کاریابی،ثروتمندی،پولدار شدن و اشتغالجامعه خود را حل کنید.

 

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ