سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 29742
کل یادداشتها ها : 49
خبر مایه


چگونه کار پیدا کنیم   ؟؟؟؟؟

آیا می شود بدون تجربه استخدام شد؟

آیا می شود بدون استخدام شدن پولدار شد؟

آیا چگونه کار پیدا کردن دارای اهمیت است؟

ایا برای همه کارها باید تجربه کاری داشت؟

و چندین پرسش دیگر وجود دارند که دغدغه ذهنی همه مردم شده اند در اینجا می خواهیم ثابت کنیم که بدون تجربه هم می توان کار پیدا کردو استخدامشد.

تکنیک هایی که شما را در کار فروش موفقمی کند و باعث موفقیتمی شود:

1.        کاملا مشتاق باشید : در کارهایی مانند فروش تا جایی که می توانید خود را مشتاق نشان دهید زیرا تنها کاری که انگیزه بالا و شاد بودن فراوان می خواهد کار فروش است .فروش مانند کارمندی ثابت نیست و باید روابط عمومی بالا و انگیزه فراوان داشت.

2.      خود آگاهی داشته باشید : درباره خود تحقیق کنید و کامل خود را بشناسید تا به نقاط قوت و ضعف خود آگاه شوید و بتوانید به خوبی خود را کنترل کنید و آنچه می خواهید از خود نشان دهید.

3.     شخصیت متقاعد کننده داشته باشید : طوری برخورد کنید که بتوانید مدیر فروش خود را متقاعد کنید پس با اعتماد به نفس و محکم سخن گفتن خود را به مدیر فروش خود نشان دهید و در اصطلاح خود را برای فروش گذاشته طوری که مانند یک کالا آنها می خواهند شما را بخرند.

4.     درباره مشتری تحقیق کنید : همه اطلاعات مربوط به مشتری خود را بدست آورید و با شناخت کامل وارد بحث شوید تا بدانید چطور باعث انرژی گرفتن مشتری خود شوید.

5.     ارزش سازی کنید : آنقدر خود را مسلط نشان دهید که فکر کنند تنها شما می توانید این کار را انجام دهید و غیر از شما کسی توان فروختن آن کالا را ندارد پس به هر نحوی که شده برای خود ارزش سازی کنید و خود را به هیچ عنوان دست کم نگیرید.

6.      با خود صحبت کنید : یکی از بهترین راه های برطرف کردن استرس و ترس صحبت کردن روبروی آینه است پس قبل از روبرو شدن با مدیر فروش و حتی مشتری چیزهایی را که می خواهید بگویید و با خود تکرار کنید

 

با دانستن این تکنیک ها می توانید به راحتی بدون تجربه در کار فروش استخدامشوید و به موفقیتبرسید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ